mandag 31. januar 2011

Uke 4 i bilder

Så forsvant håret igjen. "You are not looking good, so you'll have to stop shaving like this" er et godt eksempel på kommentarene jeg har fått. Tar i grunn ikke det så tungt, men er interessant at det er helt greit å si rett ut hva man mener om både hår og kropp.  

Mandag: Mount Meru lyser ved soloppgang. Nydelig! 
Tirsdag: Livet går sin gang på lesesalen.
Onsdag: Forelesning med Dr. Heuser. Saria og Lekashu følger nøye med.
Torsdag: Ole drikker 'chai masiwa' (te med melk) til frokost
Fredag: Ole og Issa har lunsjpause i kantina. God stemning!
Lørdag: United vant mot Southampton og jeg må holde løftet om å vise den rosa United-drakta jeg fikk på bursdagen min.
Happy på vei til lunsj i kantina.
Søndag: Dr. Heuser preker om "Kan det komme noe godt fra Nasaret?". Det ser ikke sånn ut her, men det var full kirke!

Ole er på plass med 'Kwaya Kuu' på gudstjenesten kl. 07.00.
Sang på kirketrappa etter gudstjenesten.

Ha en strålende ny uke!

3 kommentarer:

  1. Jeg liker at du har klippet håret, men jeg fikk også høre at jeg ikke måtte finne på og skinne meg! Anna fikk forresten høre at hun hadde blitt skikkelig feit, hvilket jo er et fabelaktig komplement til en jente;)Du får prøve å si det til noen der nede, og se hva de sier:P Håper ellers det står bra til!

    SvarSlett
  2. hei igjen.. Koselig med bilder :)Skjønner at dere trives.. Nå ser pappa på program fra Mali, mens jeg sitter med vårprogrammet for Torsdags-gruppa til ungdommene "mine".Bestefar skal hjem fra sykehuset i morgen,intet nytt der, men han synes det skulle bli godt å komme hjem nå.Ellers er det fortsatt vinter her og livet går sin vante gang.. Klem,m&p.

    SvarSlett
  3. Hei; så fin skjorte ;)! kjekt at du har noen bilder av storebroren vår... kos dere videre på veien og se opp for farlige slanger...
    Hilsen lillesøstera til Ole (Åshild, 9 år)

    SvarSlett