tirsdag 18. januar 2011

Halvveis til 50!

Tumaini, Mary, Hussein og Stian ler av spilloppene til Ole og William.

Det har plutselig gått 10 dager siden forrige blogginnlegg, så da er det vel på tide å legge ut litt nytt.
På søndag ble jeg 25 år. Ole, jeg og noen venner fra skolen var i byen på lørdag. Vi så Harry Potter på kino, spiste pizza og sjekka utelivet. Jeg tenkte i grunn at det var feiring nok. Men Ole og William hadde andre planer.

Etter at vi hadde sett to fotballkamper i kafeteriaen kom det plutselig en gjeng med folk med ballonger. Ole og William hadde hatt mye moro med å finne tullegaver til meg. En 12-pakk med doruller, en rosa United-drakt og en sølv-skjorte, for å nevne noe. I tillegg hadde Ole gått over store deler av campus og samla underskrifter fra alle vennene mine på et stort kort. Veldig overraskende og veldig koselig!
Tusen takk!
PS. Ole har snart bursdag han også, så jeg får se hva slags knep vi kan finne på med ham.

Ellers går det i bokrapporter, semesteroppgaver og klassepresentasjoner. Nå holder jeg på med semesteroppgava "The Old Testament Basis for the Christian Mission". I dag har jeg hatt klassepresentasjon i African Church History, og i kveld er det undervisning i African Religion.
Mye å lære!

4 kommentarer:

  1. Hei! Så bra at du har feira og ble feiret :)kjempekoselig !! Koselig med en tlf prat også :) Skal hilse fra alle kjente :) Klem, m&p

    SvarSlett
  2. Ønske: legg ut bilde av deg med den rosa drakta. Fint å se at du koser deg:)

    SvarSlett
  3. Erik da! Jeg har i grunn konkludert med at jeg ikke kan bruke den, men vil jo helst gjøre som mine lesere sier... Skal se hva vi kan få til..

    SvarSlett