torsdag 16. desember 2010

Julepakke fra mamma!


I dag fikk både Ole og jeg pakke fra hver vår mamma. Det var stor stas både da vi henta pakkene i administrasjonsbygget og da vi åpna dem på rommet til Ole. Tusen takk, kjære mammaer! Jeg kan også nevne at jeg har fått julebrev fra bestemor og bestefar, kort fra Gunvor og brev fra tante Solveig. Tusen takk:) Det er gøy å få post!

De siste dagene har det gått i Inter-class competition i fotball og volleyball her. Vi hadde store forhåpninger om å løfte teologi- og musikk-gutta til nye høyder, men jeg må innrømme at det ikke ser så veldig lyst ut akkurat nå. Skriver mer om det seinere.
Det er under en uke igjen til juleferie og livet er herlig:)

Ole er gla' for pakke i posten.
Desembervær på Makumira I
Desembervær på Makumira II

9 kommentarer:

  1. Hei ! Så bra at pakka kom fram i tide !Vet av egen erfaring at det er noe eget med det å få post hjemmefra, ekstra stas :)selvom vi nå kommuniserer på andre og raskere måter enn før, så er det noe spesielt med det som kommer i postkassa :) God klem,mam.

    SvarSlett
  2. Eg er inspirert, og slåande enig :) Klem frå Solveig

    SvarSlett
  3. Post på vei til deg fra Irisveien og! Tviler på den er fremme før julaften da.. Men hei, jula varer helt til påske :D

    SvarSlett
  4. Spennende, Cathy! Jeg gleder meg.. ;)

    SvarSlett
  5. Hei Stian!

    Det er fint å følge med på bloggen din!
    Vi ber for deg hver dag! God jul!

    Hilsen Stian og John Fredrik

    SvarSlett
  6. Hei Stian,
    julegave fra oss står på kontoen din. Har ikke fått avgårde juleposten ennå, så det kommer ikke noe i kassa herfra. Klem tante nina

    SvarSlett
  7. Gøy at det er mange som leser og kommenterer her...!
    Tante: Tusen takk for det! Hils så masse til Maria, Herman og Eirik!

    SvarSlett
  8. Kommer noe post fra meg også etter hvert, men der må du smøre deg litt med tålmodighet. Jeg og Einar har begynt å planlegge trening framover. Så du må legge deg i hardtrening hvis du skal være på nivå når du kommer hjem ;)

    SvarSlett
  9. Herlig, Erik! Jeg tar utfordringa! :P

    SvarSlett